6.A Přírodní vědy technicky
Tentokrát chromatografie.
Je hnědá/černá barva opravdu hnědá/černá?
Zjistili jsme, že není ani ve vodě ani v lihu.
Adaptační kurz 6.A
Byli jsme na Pařížské
5.A Nahlédnutí do fyziky 4
Magnety a měřící systém PASCO.
5.A Nahlédnutí do fyziky 3
Těžiště – pták Těžišťák.
Škola v přírodě 5.A
5.A Nahlédnutí do fyziky 2
Magnety a magnetické pole.
Dnes jsme s 5.A zkoumali nejen magnety, ale i s kterými dalšími předměty se fyzika přátelí. Víme, že s výtvarnou výchovou. Paní učitelka Jeřábková hádala jaké tentokrát vzniky obrazce – kočka, medvěd, pes, moře, ohňostroj, klaun, žába, pavouk, … Děti také ví, kde doma využívají magnetické pole – šroubovák, vrtačka, vrut, špendlíky, hřebíky, … Takže pracovní činnosti. A nejúžasnější bylo, že se fyzika přátelí i s českým jazykem. V závěru hodiny paní učitelka kladla dětem otázky a dostávala samé správné odpovědi. Takže opět musím konstatovat: fyzika je všude. 😊